Урок географії у 8 класі. Тема уроку: "Природні умови і ресурси Азовського моря". Учні здійснили віртуальну подорож Азовським морем. Школярі працювали з картами, робочими аркушами, підручником, переглянули презентацію про Азовське море. Дана презентація-проєкт створена учнями 8 класу. Вона є суттєвим доповненням до теоретичного матеріалу викладеного в підручниках. Також учні виконували інтерактивні вправи в застосунку wordwall. Всі працювали активно.
Урок географії у 8 класі. Тема уроку: "Корисні копалини України. Паливні корисні копалини". На уроці учні активно працювали у групах, використовуючи різні джерела інформації, а саме: колекцію "Корисні копалини", карту "Корисні копалини України" та підручник. Використовуючи різну наочність, учні заповнювали схему "Класифікація корисних копалин". Також школярі працювали з контурними картами України, на які наносили басейни та родовища корисних копалин. Юні дослідники природи з цікавістю розглядали корисні копалини та з'ясували де вони знаходяться на території України. Такий формат уроку сподобався всім учням та зацікавив їх до вивчення природних багатств України.
Урок з курсу "Пізнаємо природу" з елементами STEM-освіти у 5 класі. Тема уроку: "З чого все складається. Частинки речовини - атоми та молекули". На уроці юні дослідники природи виготовляли з пластиліну і сірників моделі молекул. Виконуючи моделі молекул кисню, вуглекислого газу, азоту, озону та води, учні працювали індивідуально, використовуючи різні джерела інформації, проявили творчість та креатив. Виконуючи STEM- проєкт, п'ятикласники розширили і узагальнили знання про атомну та молекулярну будову речовин. Учні добре засвоїли, що молекули можуть бути двоатомні, триатомні та багатоатомні. Такий формат уроку дуже сподобався всім учням і зацікавив їх до пізнання природи.
Урок географії у 7 класі. Урок узагальнення матеріалу з курсу 7 класу. Урок - подорож материками Землі. На уроці учні працювали у групах. Віртуальна подорож містила 5 зупинок.
1 зупинка "Розгадай ресурси та поясни, що це за географічний об'єкт". 2 зупинка: гра" Географічна абетка". Упродовж трьох хвилин кожна команда повинна написати якомога більше географічних назв, що починаються на одну з літер абетки. Кожна група отримує аркуш паперу, на якому в стовпчик написані слова: море- річка- гори- держава- столиця- острів- півострів- озеро. Треба назвати географічні об'єкти, які починаються на обрану літеру і показати їх на карті. 3 зупинка: гра "Географічний ланцюжок". Учні змагаються між групами, яка з груп, не перериваючи ланцюжок, правильно і швидше за інших відповість на питання. Перший учень ставить коротке запитання другому, другий - третьому і так до останнього учня. Час на відповідь - кілька секунд. 4 зупинка "Розгадай кросворд". 5 зупинка "Юні туристи". Кожна команда протягом 3 хвилин має скласти туристичний маршрут країнами та назвати їх визначні місця: 1 група (Західна Європа), 2 група (Східна Азія), 3 група (Центральна Європа). Такий формат уроку сподобався всім учням.
Урок-подорож з географії в 7 класі на тему:" Природні зони Північної Америки". Учні здійснили віртуальну подорож природними зонами Північної Америки. Школярі підготували повідомлення про природні зони, працювали з картами, робочими аркушами, переглянули презентацію "Природні зони Північної Америки", виконували інтерактивні вправи в застосунку wordwall. Всі працювали активно.
Урок- конференція з географії у 7 класі. Тема уроку: "Екологічні проблеми Євразії". Разом з традиційними методами роботи з картою ми також використовували метод проєктів і прийом «Фішбоун». Урок пройшов цікаво та пізнавально.
Урок географії в 7 класі! Узагальнюючий урок по темі:" Океани" . Разом з традиційними методами роботи з картою ми використали "Кубик Блума". «Кубик Блума» - практичний прийом, що розвиває критичне мислення дітей. Правила використання «кубика Блума»: 1. Виготовляю паперовий куб на гранях якого написано: назви, чому, поясни, запропонуй, подумай, поділись. 2. Формулюю тему і добираю до кожного слова на кубику коло питань, що дозволить учням повторити і закріпити вивчений матеріал. 3. На уроці учні підкидають кубик. Та грань, що випала, вказує на запитання. 4. Учень відповідає на запитання. Якщо відповідь неповна, то однокласники можуть доповнити її та скоригувати неточності. Головна мета використання прийому полягає у закріпленні матеріалу, вмінні аналізувати отримані знання та використовувати їх на практиці. Також діти розв'язували кросворди до теми: "Світовий океан". Урок- гра - це завжди цікаво, весело і пізнавально!
Урок географії у 9 класі. Гра "Географічне доміно". Географічна розвивальна гра для узагальнення знань з теми: "Третинний сектор господарства".

Урок географії в 7 класі! Узагальнюючий урок з теми "Євразія". Пригадали все вивчене про Євразію, граючи у доміно! Навчатися - цікаво!
Географічне доміно - це класно!
Урок географії з елементами STEM-освіти у 6 класі "Води суходолу. Річка. Будова річки". Разом з традиційними методами роботи з картою, ми скористалися моделями річок, які учні виготовили самостійно. Діти не тільки дізналися про будову річки, а й активно долучилися до процесу створення їх власних річкових систем. Виконуючи STEM- проєкт, шестикласники працювали в парах, використовуючи різні джерела інформації (підручник, карту, схему "Будова річки). Цей підхід не тільки навчає, а й заохочує креативність та сприяє кращому розумінню матеріалу.
Урок географії з елементами STEM-освіти у 6 класі на тему " Будова атмосфери". На уроці учні дізналися про будову атмосфери у ході практичної діяльності. Школярі виготовили модель «Будова атмосфера». Виконуючи проєкт, діти працювали творчо й активно, використовували різні джерела інформації. Моделювання - це ефективний спосіб вивчення та розуміння нового навчального матеріалу.
Немає коментарів:
Дописати коментар